World of Warcraft... jak začít, čeština, free servry, addony...

22. října 2010 v 10:15 | jJK |  zábava
Kdo by neznal World of Warcraft... perfektní mmorpgéčko, kde se se svou postavou touláte krajinou, plníte nesčetné úkoly, řežete všelijaká monstra a samozřejmě bojujete s ostatními hráči. K tomu všemu se prodíráte stále na vyšší level, kupujete si různé oblečky a zbraně, vykonáváte různé povolání, chodíte na různé srazy atd. V tomhle článku vás naučíme, jak se stát wowkařem, neboli tím, kdo hraje Warcraft.
wow

World of Warcraft si můžete zdarma a legálně stáhnout.

1. Jak hrát
Základ je posunovat svou postavu na vyšší level, přičemž získáváte nové kouzla a předměty. Level dostanete po získání potřebného počtu XP. To lze získat plněním úkolů (questů) nebo zabíjením creep ve světě. Questy jsou k dostání téměř všude na světě. K tomu, abyste je splnily musíte např. doručit psaní, zabít nějaké ty potvory, nebo sesbírat nějaké předměty. Po dokončení úkolu dostanete XP, peníze a někdy i nějaký ten předmět, který si můžete obléct (v případě oblečení) nebo prodat.
Časem na všechno sami nestačíte a budete potřebovat pomoc ostatních hráčů. Ti komunikují v mnoha kanálech, např.  LookingForGroup, do kterého se připojíte příkazem  /join LookingForGroup.

wow 01

2. Tipy hry
PvP je základní a nejrozšířenější styl hraní. Dva nepřátelští hráči (horda-aliance) proti sobě bojují hned jak na sebe narazí.
PvE je také velmi rozšířený styl hraní. Bojujete zde v různých instancích (jeskyně, chrámy...) proti NPC příšerám. Nepřátelší hráči se většinou jen zdraví a neútočí.

3. Free server
Na začátku hry se rozhodnete, kde vlastně budete hrát. Jsou dva tipy serverů:
Oficiální, tedy placený (asi 300Kč měsíšně) nebo free server. Výhody oficiálního jsou jasné. Téměř žádné chyby ve hře. Nevýhodou je cena. Ale i free server má výhody. Samozřejmě je zdarma a můžete si do hry dát češtinu (u oficial. dostanete ban). Kvalitní české servery jsou:

3. Čeština
Češtinu si můžete stáhnout zde. Pokud by po nainstalování dělala problémy, jde bez problémů odinstalovat.

wow 02

4. Addony
Addody jsou takové doplňky sloužící k vylepšení hry. Ne každému totiž vyhovuje rozhraní hry, informace, které hra obsahuje atd.
Návod na instalaci addonů najdete zde.
Pokud vám dělají problémy qusty, pomůže velmi šikovný addod Quest Helper
X-Perl Unit Frame zase změní Unit Frames (rámy, které zobrazují vaše HP bary...) a Omen Threat Meter threath.

5. Odkazy

wow 00

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 lucy lucy | E-mail | 2. dubna 2011 v 8:16 | Reagovat

Máš peknej blog

2 jjk jjk | E-mail | Web | 2. dubna 2011 v 18:45 | Reagovat

dík

3 draciruna draciruna | 18. září 2011 v 14:29 | Reagovat

tady nekdo konecne pochopil co se po něm chce

4 Chicky Chicky | 26. prosince 2011 v 8:20 | Reagovat

nejskvělejší článek jak začít hrát, moc mi pomohl, děkuji

5 SCORPHION SCORPHION | 12. května 2012 v 4:29 | Reagovat

NEJLEPSI JE KDYZ SI TO ZAHRAJES S NEKIM KDO TI UKAZE CO A JAK.

6 Dtr Dtr | 21. května 2012 v 16:22 | Reagovat

Hey, I've just received a free Minecraft Giftcode!
You can get one too!

minecraftcodes.me <<

7 ... ... | 11. července 2012 v 15:52 | Reagovat

[3]:
naprosto souhlasím :D

8 Anonymka Anonymka | 12. února 2013 v 17:39 | Reagovat

můžeš mi prosím říct jak si koupím zvíře apak si ho dám do společného 'života' ?
Jedna holka mi poradila kde koupit dráčka ale nemůžu s ním být ve společné kolonce.

9 Kankys Kankys | 4. dubna 2013 v 15:42 | Reagovat

To je vážně legálně zdarma?I ty datadisky?Teda když budu hrátna free serverech?

10 Devilson Devilson | 14. května 2013 v 8:22 | Reagovat

JJ zdarma my treba hrajem na ali  tady http://www.monster-wow.com/ realmlist RAGNAROS muzu jen doporucit

11 menny menny | 3. února 2014 v 16:10 | Reagovat

kdo by chtěl tak vyzkoušejte náš nový WOW  realmlist 80.79.27.52 kde najdete super prostedi sami češi i slováci a hodne skvělých úkolů a vylepšení hraj hned!!!! kdykoli a jak chceš podle své libosti :))))

12 BenyR BenyR | E-mail | Pondělí v 19:35 | Reagovat

I found this page on 12th place in google's search results. You need some search engine optimization. Many webmasters think that seo is dead in 2017, but it is not true. There is sneaky method to reach google's top 5 that not many people know. Just search for:  pandatsor's tools

13 WaclawZ WaclawZ | E-mail | Včera v 21:18 | Reagovat

Chtěli byste zvýšit návštěvnost na giga-borec.blog.cz několikrát? Hledat v google: Masitsu's tricks