World of Warcraft... jak začít, čeština, free servry, addony...

22. října 2010 v 10:15 | jJK |  zábava
Kdo by neznal World of Warcraft... perfektní mmorpgéčko, kde se se svou postavou touláte krajinou, plníte nesčetné úkoly, řežete všelijaká monstra a samozřejmě bojujete s ostatními hráči. K tomu všemu se prodíráte stále na vyšší level, kupujete si různé oblečky a zbraně, vykonáváte různé povolání, chodíte na různé srazy atd. V tomhle článku vás naučíme, jak se stát wowkařem, neboli tím, kdo hraje Warcraft.
wow

World of Warcraft si můžete zdarma a legálně stáhnout.

1. Jak hrát
Základ je posunovat svou postavu na vyšší level, přičemž získáváte nové kouzla a předměty. Level dostanete po získání potřebného počtu XP. To lze získat plněním úkolů (questů) nebo zabíjením creep ve světě. Questy jsou k dostání téměř všude na světě. K tomu, abyste je splnily musíte např. doručit psaní, zabít nějaké ty potvory, nebo sesbírat nějaké předměty. Po dokončení úkolu dostanete XP, peníze a někdy i nějaký ten předmět, který si můžete obléct (v případě oblečení) nebo prodat.
Časem na všechno sami nestačíte a budete potřebovat pomoc ostatních hráčů. Ti komunikují v mnoha kanálech, např.  LookingForGroup, do kterého se připojíte příkazem  /join LookingForGroup.

wow 01

2. Tipy hry
PvP je základní a nejrozšířenější styl hraní. Dva nepřátelští hráči (horda-aliance) proti sobě bojují hned jak na sebe narazí.
PvE je také velmi rozšířený styl hraní. Bojujete zde v různých instancích (jeskyně, chrámy...) proti NPC příšerám. Nepřátelší hráči se většinou jen zdraví a neútočí.

3. Free server
Na začátku hry se rozhodnete, kde vlastně budete hrát. Jsou dva tipy serverů:
Oficiální, tedy placený (asi 300Kč měsíšně) nebo free server. Výhody oficiálního jsou jasné. Téměř žádné chyby ve hře. Nevýhodou je cena. Ale i free server má výhody. Samozřejmě je zdarma a můžete si do hry dát češtinu (u oficial. dostanete ban). Kvalitní české servery jsou:

3. Čeština
Češtinu si můžete stáhnout zde. Pokud by po nainstalování dělala problémy, jde bez problémů odinstalovat.

wow 02

4. Addony
Addody jsou takové doplňky sloužící k vylepšení hry. Ne každému totiž vyhovuje rozhraní hry, informace, které hra obsahuje atd.
Návod na instalaci addonů najdete zde.
Pokud vám dělají problémy qusty, pomůže velmi šikovný addod Quest Helper
X-Perl Unit Frame zase změní Unit Frames (rámy, které zobrazují vaše HP bary...) a Omen Threat Meter threath.

5. Odkazy

wow 00

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 lucy lucy | E-mail | 2. dubna 2011 v 8:16 | Reagovat

Máš peknej blog

2 jjk jjk | E-mail | Web | 2. dubna 2011 v 18:45 | Reagovat

dík

3 draciruna draciruna | 18. září 2011 v 14:29 | Reagovat

tady nekdo konecne pochopil co se po něm chce

4 Chicky Chicky | 26. prosince 2011 v 8:20 | Reagovat

nejskvělejší článek jak začít hrát, moc mi pomohl, děkuji

5 SCORPHION SCORPHION | 12. května 2012 v 4:29 | Reagovat

NEJLEPSI JE KDYZ SI TO ZAHRAJES S NEKIM KDO TI UKAZE CO A JAK.

6 Dtr Dtr | 21. května 2012 v 16:22 | Reagovat

Hey, I've just received a free Minecraft Giftcode!
You can get one too!

minecraftcodes.me <<

7 ... ... | 11. července 2012 v 15:52 | Reagovat

[3]:
naprosto souhlasím :D

8 Anonymka Anonymka | 12. února 2013 v 17:39 | Reagovat

můžeš mi prosím říct jak si koupím zvíře apak si ho dám do společného 'života' ?
Jedna holka mi poradila kde koupit dráčka ale nemůžu s ním být ve společné kolonce.

9 Kankys Kankys | 4. dubna 2013 v 15:42 | Reagovat

To je vážně legálně zdarma?I ty datadisky?Teda když budu hrátna free serverech?

10 Devilson Devilson | 14. května 2013 v 8:22 | Reagovat

JJ zdarma my treba hrajem na ali  tady http://www.monster-wow.com/ realmlist RAGNAROS muzu jen doporucit

11 menny menny | 3. února 2014 v 16:10 | Reagovat

kdo by chtěl tak vyzkoušejte náš nový WOW  realmlist 80.79.27.52 kde najdete super prostedi sami češi i slováci a hodne skvělých úkolů a vylepšení hraj hned!!!! kdykoli a jak chceš podle své libosti :))))